Aquest lloc web utilitza galetes per a facilitar la vostra navegació.

Comunicat conjunt amb Clàssic Penedès sobre les converses per crear una futura DO de vins escumosos

Logo_CORPINNAT_Negre.png

CLÀSSIC PENEDÈS I CORPINNAT TANQUEN SENSE ACORD UNA PRIMERA FASE DE CONVERSES PER CREAR UNA NOVA DO D’ESCUMOSOS DEL PENEDÈS

Els cellers elaboradors de Clàssic Penedès i CORPINNAT hem donat per tancada la primera fase de converses per a la creació d’una futura DO de vins escumosos del Penedès sense haver arribat a un acord definitiu. Ambdues parts valorem molt positivament aquest període de diàleg ja que s’han assolit acords en alguns temes, tot i que es mantenen discrepàncies en d’altres. Després de la darrera reunió celebrada l’11 de març passat, les dues parts ens hem emplaçat a continuar treballant internament des de cada col·lectiu els punts de desacord sense estar condicionats a un calendari immediat.

Tant l’objectiu com la voluntat d’impulsar una nova DO de vins escumosos del Penedès que tingui com a principals valors la defensa del territori i la qualitat del producte es manté intacta per ambdues parts. Aquests deu mesos de converses han servit per aproximar posicions i arribar a acords rellevants per a la futura DO, però després d’aquest període de contactes hem arribat a la conclusió que cal continuar madurant els punts de discrepància de manera interna.

Tant els elaboradors de Clàssic Penedès com els de CORPINNAT volem manifestar el nostre compromís a dialogar amb qualsevol col·lectiu pel bé del conjunt del sector i del territori.

Sant Sadurní d’Anoia, 17 de març de 2020

Associació de Viticultors i Elaboradors CORPINNAT