CORPINNAT presenta el seu model davant del teixit empresarial català, a la seu de Pimec
El president del Parlament ha presidit l'acte en què s'ha formalitzat la incorporació de CORPINNAT com a nou soci col·lectiu de la patronal
Pere Llopart: “des de CORPINNAT estem canviant el paradigma i marcant el camí de futur, apostant per la qualitat, preservant el territori i les properes generacions”
Barcelona, 13 de novembre de 2025
CORPINNAT ha presentat el seu projecte davant del teixit empresarial català en un acte a la seu de Pimec celebrat amb motiu de la incorporació de CORPINNAT com a soci col·lectiu de la patronal de la petita i mitjana empresa. “Associar-nos amb Pimec és per a nosaltres una aliança natural i alhora molt important”, que suposa un pas endavant en la col·laboració amb el teixit productiu català, segons ha destacat el president de CORPINNAT, Pere Llopart. L’acte l’ha presidit el president del Parlament de Catalunya, Josep Rull.
Davant més d’un centenar d’empresaris catalans, el president de CORPINNAT, Pere Llopart, i el president de Pimec, Antoni Cañete, han mantingut una conversa en què han explicat el model CORPINNAT, que elabora escumosos de qualitat al cor del Penedès. Durant la conversa s’han desgranat els valors i compromisos de la marca col·lectiva de la UE, que treballa amb un dels reglaments més exigents del món: collita manual i ecològica, vinificació íntegra a la propietat, llargues criances, compromís amb les varietats històriques i vinyes de propietat o contractes de llarga durada amb preu mínim garantit per al viticultor. “Vam néixer de la necessitat de reivindicar una manera de treballar orientada a la qualitat i el compromís amb el territori”, ha explicat Pere Llopart.
Des de CORPINNAT ha explicat el president, “estem canviant el paradigma i marcant el camí de futur, apostant per la qualitat, preservant el territori i les properes generacions”.

Reptes de futur
La joventut de la marca, formada per empreses històriques, i la manca d’ajuts públics pel fet de no ser una DO són dos dels reptes principals que afronta la marca, segons ha explicat Pere Llopart. “A part del reconeixement de les institucions públiques necessitem que hi hagi un suport econòmic al darrere”, ha manifestat.
L’aliança amb Pimec
Pere Llopart ha destacat que l’aliança amb la patronal de la petita i mitjana empresa és un pas “natural pels valors compartis i molt important”. “Sumem forces en la defensa de les pimes i connectem amb projectes empresarials que treballen amb els mateixos valors de qualitat, innovació i compromís amb el país que nosaltres”.
Els assistents a l’acte han pogut gaudir d’un tast professional d’escumosos dirigit pels responsables dels cellers.